В рамках обласної Інтернет-школи «Юний програміст» у січні-травні 2019 року проводиться турнір «Супер кодер»

Турнір складається з двох етапів:

- заочний (січень-квітень 2019 року);

- очний (травень 2019 року).

З метою організації турніру учням 5-11 класів потрібно зареєструватися з 26 грудня по 10 січня 2019 року в одній з двох ліг (груп):

- молодша (5-9 класи);

- старша (10-11 класи).

Реєстрація учасників турніру за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/130D7EiLUywgBiuzoqDbmzCoHXdJ3LfznfAH9NZBEjIw/edit?usp=sharing

Заочний етап змагання проводитиметься з січня по квітень 2019 року за допомогою інтернет-ресурсу www.e-olymp.com/uk/:

- кожного місяця щоп’ятниці учні беруть участь у самостійних роботах;

- самостійна робота складатиметься з 2-5 задач, які учні повинні розв’язати за 1 добу;

- за підсумками самостійних робіт кожного місяця визначаються три переможці в кожній лізі, які нагороджуватимуться заохочувальними призами.

У травні 2019 року буде проведено фінальний очний етап турніру:

- за підсумками змагань заочного етапу 15 переможців кожної ліги візьмуть участь у фінальному очному етапі, який відбудеться в Чернігівському обласному інституті післядипломної роботи імені К.Д.Ушинського;

- тривалість очного етапу турніру – до 3 годин, кількість задач – до 10;

- 6 учнів у кожній лізі визначаються переможцями та нагороджуються цінними призами.


У 2018-2019 навчальному році навчання проводиться у 2-х групах.

Навчальні теми IІ групи:

1. Методи побудови алгоритмів

2. Основні поняття мови програмування

3. Базові структури мови програмування: розгалуження

4. Базові структури мови програмування: цикли

5. Підпрограми

6. Масиви

7. Алгоритми обчислювальної геометрії

8. Рекурсія

9. Сортування

10. Довга арифметика

11. Робота з файлами

Навчальні теми І групи:

1.Рядкові величини

2. Теорія графів

1) Основні поняття теорії графів

2) Способи представлення графів

3) Пошук у ширину

4) Пошук у глибину

5) Визначення найкоротшого шляху в графі. Алгоритм Дейкстри

6) Алгоритм Флойда

7) Побудова остовного дерева мінімальної довжини. Алгоритм Прима і Краскала.

8) Потоки в мережах. Алгоритм Форда-Фалкерсона побудови максимального потоку в мережі

3. Елементи комбінаторики в алгоритмічних задачах

4. Основи лінійного програмування

5. Основи динамічного програмування

Заняття з вивчення кожної теми будуть проводитися частинами (модулями).

Перші два модулі:тьютор розміщує на ресурсі Інтернет-школи (http://choippo.cn.sch.in.ua) у розділі Заняття теоретичний матеріал з теми, контрольні питання. Учні самостійно вивчають матеріал, отримують консультації у тьютора.

Третій модуль: самостійна практична робота з розв’язування задач та тестування програм-розв’язків за допомогою системи автоматичної перевірки виконаних завдань на сайті http://e-olymp.com. Надання тьютором методичних рекомендацій з розв'язання задач. На сайті http://e-olymp.com створена група Учні Інтернет-школи "Юний програміст" для самостійних робіт. Всі учні Інтернет-школи повинні бути учасниками цієї групи.

Четвертий модуль:узагальнення результатів виконаної практичної роботи і проведення корекції знань учнів.


Шановні учні Інтернет-школи!

Кожного місяця буде відбуватися розв'язання задач на сайті e-olymp.com. На цьому сайті створені групи Учні Інтернет-школи "Юний програміст".

Учням потрібно приєднатися до цих груп.

Кожному учню на сайті e-olymp.com на обліковий запис надійде запрошення на приєднання до групи. (Мої групи / Запрошення).

Якщо учням Інтернет-школи на сайті http://www.e-olymp.com/ не надішло запрошення в групу, учням потрібно повідомити свій логін реєстрації на сайті http://www.e-olymp.com/ на електронну адресу litosh74@gmail.com або надіслати повідомлення на логін litosh_74 в системі http://www.e-olymp.com/.

Протягом цього терміну можна задавати питання у розділі Питання? Відповідь!, на електронну адресу litosh74@gmail.comабо повідомленням на логін litosh_74 в системі http://www.e-olymp.com/.

Детальна інструкція приєднання до групи.

1. Увійти на сайт e-olymp.com під своїм логіном. Натиснути Вхід і заповнити поля Логін і Пароль. Кнопка Вхід.

/Files/images/вхид.png

2. Натиснути у правому верхньому куті третій значок. У меню, що відкрилося, вибрати Мої групи.

/Files/images/групи.png

3.Відкриється розділ Мої групи. Натиснути Запрошення.

/Files/images/запрошення.png

4. Відкриється запрошення у групу Учні Інтернет-школи "Юний програміст". Вибрати зелену позначку.

/Files/images/позначка.png

5. Далі перейти у вкладку Групи.

/Files/images/школа.png

6. Відкрити групу Учні Інтернет-школи "Юний програміст". Натиснути по назві.

/Files/images/назва.png

7. Натиснути на вкладку Учасники. У переліку знайти свій логін (для перевірки).

8. Перелік та умови задач будуть знаходитися у вкладці Змагання.

Питання? Відповідь!

Питання відсутні
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.